úterý 30. prosince 2014

Konichiwa!

Konec roku je tady, příjmačky se blíží závratnou rychlostí a to je v poslední době jediné, co mě nějak více tíží ,a to jen z toho důvodu, že stále nejsem skálopevně rozhodnutá co chci, a kam mám podat přihlášky. Jak to tak ale vypadá, podám  obě přihlášky na jednu školu, ale na dva rozdílné obory.



Vzhledem k tomu, že se školou jsme teď největší rivalové, nemám vůbec čas na nějaký ten progress u cosplaye, což mne nevýslovně mrzí, protože jsem do konce tohoto roku chtěla mít alespoň jeden cosplay hotov. Z celého srdce závidím lidem, kteří rozumí matematice, a nemají s ní takový problém, jaký mám já. Pokud se však bude všechno dařit tak jak má, a já budu za pár měsíců skákat radostí, že jsem se "dostala", bude pro mne život mnohem lehčí.


Přestaňme na moment s těmito pochmurnými tématy, a začněme s něčím radostnějším, jako je třeba Ježíšek. Jak jste si mohli všimnout, nemám na blogu žádný "Christmas haul" ani jiný takový článek pojednávající o tom, co jsem nalezla pod stromečkem, tak to ve zkratce napíšu alespoň sem.
Pod naším vánočním baobabem jsem tentokrát našla jen pár věcí, které mě opravdu potěšily. Samozřejmě nechyběli svetry, ponožky, šampóny ani další praktické dárky, a snad jen díky bohu jsem našla i něco, co jsem opravdu chtěla!

Nebudu vyjmenovávat a fotit všechny kýče které mám od Štědrého dne ve vlastnictví (bohužel), a začnu s tím, co mi chybělo!
1. Útok titánů ( Attack on Titan) mangy. Zatím jen dvě, protože další díly nejsou k dostání v češtině.

2. Vysněnou černou paruku. Ano dostala jsem černou dlouhou paruku, kterou jsem šíleně chtěla, a která mě po rozbalení dostala do slz! Bude potřebovat trochu sestříhat a nastylovat, ale jinak je dokonalá.

3. Řasy, úžasné dlouhé nalepovací řasy, které neumím lepit na své malé šikmé oči. Prej se to časem vypiluje.

4. Penízky... Ano, získala jsem peníze, na svůj osobní rozvoj. Mamka však netuší, co s nimi plánuji.
5. Obří plyšák! Už od mala jsem si přála metrového plyšáka, a po čtrnácti letech jsem se jej dočkala. Je to králík, a jmenuje se Evžen Mlátička von Neunschwenstein ♥ Je to zlato.
A v neposlední řadě jsem ještě dostala krásné nadýchané růžové princeznovské šaty, u kterých sice nezapnu korzet ( je to živůtek, ale korzet zní víc vintage), ale i to se časem poddá.
Myslím, že tyto Vánoce se vskutku vydařily, a nemohu se dočkat dalších.

Děkuji všem,co se dostali až na konec tohoto článku :)

Přeji všechno nejlepší do nového roku ! 

1 komentář:

  1. Držím pěsti :)) Určitě to zvládneš! :) Věřím ti. Každopádně mangu závidím XDD A paručka ti sekne už se těším až tě uvidím s tou parukou i na jiných fotkách :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :)