neděle 23. listopadu 2014

LBA Tag ! ~♥

První Tag na mém blogu :) Jak už název vyzrazuje, bude to LBA Tag.
Ve své podstatě mě nominovala Anika z blogu Anika-Rodriguez :) Doporučuji tenhle blog navštívit :) Bloggerka je velmi talentovaná, a někam to dotáhne :)

Teď už na ten slíbený TAG! Cílem je poznat trochu více své oblíbené , a třeba i poznat nové bloggery.
Jak tedy funguje ?


  1. Napsat 11 faktů o sobě
  2. Odpovědět na 11 otázek blogera který tě nominoval 
  3. Vymyslet 11 otázek pro bloggery které nominuješ
  4. Nominovat 11 bloggerů :) 


Tak tedy jdeme na to!

Krok č. 1 - 11 faktů

  1. Mé pravé jméno je Natálie
  2. Mé nejoblíbenější anime je Freezing ( odkaz směřuje na článek o tomto anime) 
  3. Jsem extrémně líná, opravdu, já abych se k něčemu dokopala, to si radši odkoušu nehty na nohách :D Vůbec se divím, že vůbec píšu blog. 
  4. Příští rok nemůžu jet na Animefest ani na Advík jelikož tento školní rok je pro mě dosti chaotický, ale na  Natsucon stoprocentně pojedu :) 
  5. Nemám ráda Anglii, byla jsem tam jednou, a už nikdy víc. Nechápu co s tím všichni blbnou! Úplně alergická jsem na věty jako " Až budu dospělá, tak se stěhuju do Anglie" nebo "Bože! Proč nemůže bejt naše město jako Londýn?!" . To bych zabíjela! Nasvětě je mnohem víc úžasných měst! Tokyo, Sydney, Berlín, Athény, ale i Praha je nádherná. 
  6. Neslavím narozeniny. Už od šesti let je neslavím, a do budoucna to nepánuju. Dárky ráda mám, ale nějaké ty oslavy  a větší sešlosti zrovna nemusím.
  7. Mám nadprůměrně velké IQ, ale z matiky mi vychází 4... Hold asi nemůžu umět všechno.
  8. Sbírám čepice, klobouky a všelijaké čapky. Mám jich přes 15 a mamka z toho šílí :D
  9. V kostýmu se cítím líp než ve své vlastní kůži.  
  10. Šíleně si chci obarvit vlasy na světle růžovou nebo tyrkysovou. Mamka s tím bohužel nesouhlasí :)
  11. Můj nejoblíbenější seriál je Grimm ♥♥
Krok č.2 - Odpovědět na otázky :) (Q=Otázka, A=odpověď)
  1. Q: Nejvtipnější zážitek z uplynulého týdne?  A: To bylo ve středu, když jsem byla u kamarádky, abych dodělala mapy do Dějepisu, no skončili jsme u zkoušení paruk a dělaní fotek :D Padlo šíleně hodně hlášek a vtipných přeřeků,a proto tento zážitek hodnotím jako nejvtipnější :) 
  2. Q:  Co Vánoce? Co leží na tvém wishlistu? A: Můj wishlist mám na blogu ( Wishlist ) jako článek, ale na mém osobním wishlistu jsou určitě nějaké ty botičky, klouboky, a svetry! Jsem nenáročná, takže tohle by mi mohlo stačit :)
  3. Q: Co je pro tebe na prvním místě? A: Jsem egoista, takže na prvním místě jsem já, pak samozřejmě rodina, přátelé,příbuzní, a potom určitě cosplay, anime a další tyhle koníčky :) 
  4. Q: Půjdeš nebo jsi byla na Hunger games ? A: Ne nebyla a ani nepůjdu, vůbec mě to neosplnilo, viděla jsem trailer k filmu, a četla jsem i knihu, ale ani jedno mě nebavilo. Myslím, že tošlo od prvního dílu z kopce.... Nejspíš to není jen můj šálek kávy :)
  5. Q: Děláš zimní sporty? A: No, sem tam jezdím na bruslích, ale jen rekreačně :) Na lyžích ani na snowboardu neumím, a neplánuju se to učit :)
  6. Q: Nejoblíbenější citát či motto za poslední dny? A: Nevím jestli je to zrovna citát nebo motto, ale strašně se mi líbí :) "Pověz mi příběh o tom, jak slunce milovalo měsíc tak moc, že zemřelo každou noc, aby ji nechalo dýchat" (Můj překlad) Prostě mi to nějak utkvělo v paměti v souvislosti s Katarou a Zukem z Avatara. 
  7. Q: Kdyby ses najednou probudila jako kluk, co by jsi udělala? A: Záleží na tom, jaký kluk bych byla :D Kdyby nějaký kterého nemám ráda, tak bych se šla v jeho těle ztrapnit, kdyby nějaký neutrální, asi bych nedělala nic... Možná jen poslouchala, o čem se kluci baví :D No a kdyby nějaký známy, kterého "mám ráda" , nejspíš bych taky poslouchala, o čem se tak baví s kámošema :D Prostě nic morbidního :) 
  8. Q: Co si myslíš o československé Youtube scéně? A: Naší Youtube scénu sleduji už dlouhou dobu, a většinu Youtuberů obdivuji :) Je to pro mě nepředstavitelné, jen tak mluvit na kameru :D Prostě respekt.
  9. Q: Nevím, na kterou z těchto otázek mám odpovědět, tak odpovím na první otázku :) Jaký máš názor na blogování o knihách? Bavilo by tě to? A: Strašně ráda čtu blogu o knihách, ale sama bych si na to netroufla :) A myslím, že by mě to ani moc nebavilo :)
  10. Q: Chtěla bys předpovídat budoucnost s tím, že bys nemohl a nikomu nic říct, i kdyby umíral, a ty to mohla zastavit? A: Určitě je to lákavá nabídka, ale ne,nechtěla bych předpovídat budoucnost. Myslím, že když někdo umírá, tak to tak má být, vesmír si vždy drží svou rovnováhu, ano vím, když zemře někdo blízký, bolí to, ale my to nijak nezměníme. Když má někdo zemřít, a my máme možnost to změnit, možná bychom s tím měli něco udělat, ale musíme počítat, že výše zmíněný vesmír si rovnováhu narušit nenechá, a dotyčný stejně zemře. Doporučuji se podívat na film " Je to i můj život " . Nesmíme býti sobečtí vůči umírajícím, třeba u lidí s bolestivou nemocí na jejíž konci nečeká nic dobrého je tou lepší variantou zemřít. Tihle lidé už ani nechtějí bojovat, ve své podstatě za ně bojují příbuzní, kteří jsou vůči umírajícímu sobečtí, protože si říkají " JÁ nechci aby zemřel/a, JÁ chci aby žil/a" ....... Každý má na tohle svůj názor, tento je můj..... 
  11. Q: iPhone nebo jiná značka? Proč? A: iPhone rozhodně ne! Nevím roč bych měla připlácet tolik peněz jen abych měla zezadu na mobilu "jablíčko". Mám mobil značky Zopo, a nemůžu si ho vynachválit :) Shodou okolností mi jej závidí spolužačka, která iPhone vlastní :)

Krok č.3 - 11 otázek pro nominované. 

  1. Nejoblíbenější anime? (tuhle otázku jsem si nemohla odpustit) 
  2. Jaká je tvá oblíbená smyšlená postava ?
  3. Co nejvíc nesnášíš? 
  4. Proč jsi se rozhodla založit si blog?
  5. Jak řešíš dárky na Vánoce pro své blízké?
  6. Kdyby jsi měl/a možnost mít nějakou nadpřirozenou schopnost, která by to byla? A využil/a bys tuto možnost vůbec ? 
  7. Kdyby jsi mohl/a žít ve smyšleném světě, jak by vypadal? 
  8. Kdyby jsi mohla mít svůj vlastní pořad v televizi, o čem by byl?
  9. Kde se vidíš za deset let?
  10. Myslíš si,že lidstvo směřuje k záhubě? Nebo se řítí k další sv. válce?
  11. Jakým mottem se řídíš? 
Krok č. 4 - 11 blogů k, které nominuji :) 


Děkuji, že jste si našli chvilku, a přečetli si tento článek  :) 




2 komentáře:

  1. Veľmi pekne si to napísala :) Vo väčšine názorov sa zhodneme :) Napr. ten Apple, čo sa týka kvality môže byť dobrý, ale priplácať si 500€ za značku.. Nie ďakujem :D. Taktiež ďakujem, že si ma nominovala :) Otázky sú super, tak som zvedavá čo vymyslím :).

    http://stellamellar.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arigatoo :3 Jsem velmi ráda, že se ti tenhle článek líbil :)
      Přesně tak! Popravdě, mám k Applu trochu averzi :D

      Nemáš za co, máš úžasný blog, a já o tom chtěla dát světu vědět :) Určitě vymyslíš něco úžasného :) Užse těším, až si jej mohu přečíst :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :)