sobota 22. listopadu 2014

Adurna the Fluffy Helper ~♥

První článek tohoto druhu na mém blogu - článek o jedné z mých nejoblíbenějších cosplayerek.

Krátké info : Adurna je úžasná a inspirující cosplayerka ze Slovenska, která ale žije  v České republice.

Nezapomeňte se podívat na její stránky a dát lajk.
Facebook fanpage : Adurna the Fluffy Helper
Devianart : AdurnaNovercalis



Proč jsem se rozhodla napsat zrovna o ní? To je velmi lehké! Adu mě totiž inspirovala abych začala dělat to co mě baví (cosplay) , a nebála se věcí jako "...a co na to řeknou ostatní?" nebo "...a co když se ztrapním?". Takže jí v podstatě děkuju za mé nové já, a za to jsem nesmírně vděčná :) 

Tedy, Na které charaktery má cosplay? 

Niuzao, no není perfektní? 


Lulu ze hry League of Legends, něco takroztomilého se hledá jen těžko. ♥


Dwarf hunter, to mluví samo za sebe ♥


Tohle by tedy z mé strany bylo vše, já doufám, že se vám tenhle krátký článeček líbíl a nikoho jsem neurazila, budu ráda za každý komentář a sdílení :) 

Všechny fotky vypůjčeny zvýše zmíněných stránek ~♥



3 komentáře:

  1. Českou a slovenskou cosplayovou scénu až tak nesleduji, ale sleduji hodně z amerických conů [i jiných] ty dokonalé cosplaye. Tak z hlavy si vzpomenu jen na OmiyaLotus :3
    Ovšem Niuzao v podání Adurn je opravdu luxusní :O ani nevím, že na naší scéně někoho takového máme ..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Adurna je jedna z mých oblíbenců jak píši výše :D
    Taky mám radši zahraniční scénu, ale nebráním se i té československé :) Jsou tady opravdu úžasné talenty, a úžasné začínající cosplayerky, které bych chtěla podpořit :) Můj blog je jenom kapka v moři, ale když někdo napíše komentář, tak vím, že jsem aspoň částečně svůj úděl splnila :)

    Sleduj můj blog, v budoucnu tady totiž bude mnohem víc takovýchto věcí :)

    OdpovědětVymazat
  3. *nahodou sem zabludila znova a zabudla to prvne komentovať*
    *nevie ani čo ma napisať*
    ; w; som rada že motivujem... <3 Adu~~

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :)