pátek 21. listopadu 2014

Freezing ~ ♥

Whoa! Druhý příspěvek na mém zatím nevýznamném blogu!! Tentokrát to bude taková menší recenze na mé oblíbené anime, snad se bude líbit. 




Anime sleduji na mobilní appce " AnimeFreak ", ale pro ty, kteří nemají možnost si tuto aplikaci stáhnout, nebo nerozumí angličtině natolik aby mohli číst anglické titulky, na této stránce může díly sledovat s českými titulky. 

Satellizer el Bridget, no není sladká?



První tedy stručný obshah : 
Země je napadena "Novou" proti které musí bojovat geneticky upravené dívky ( Pandory )společně se svými společníky (Omezovači) Kteří mají schopnost Zmražení nepřítele. . Větší část děje se odehrává ve vojenské škole "Genetics". 



Tak tedy, na tohle anime jsem přišla dost nevinně, v podstatě jako ´slepý k houslím´  a to když jsem hledala nějaké nevinné anime ve stylu "princess tutu" nebo "Avatar". Po prvním dílu jsem si nebyla úplně jistá zda je to ten správný šálek kávy, ale něco mě donutilo podívat se i na díl druhý , a já se utvrdila v tom, že se mi tento dobrodružný a mírně válečný styl dost líbí. 



Hlavní postavy mají z mého pohledu dokonale promyšlené vlastnosti i schopnosti. V postavě Satelle se úplně vidím, a Aoi Kazuya je prostě perfektní ♥



Abych to nějak shrnula, anime je úžasné, postavy jsou promyšlené od A do Z, a děj je opravdu chytlavý, jediné co se mi "nelíbí" je úvodní znělka, která mi tam úplně nesedí, ale to se dá přejít :)

Je dokonalá ♥
Doufám, že se vám můj článek líbíl, sdílejte, kometujte, kritiku příjmám, tak klidně napište do komentářů, co se vám líbí/nelíbí, jestli mám další články zkrátit či prodloužit a tak dále :) Za všechno budu jen ráda ♥♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)