čtvrtek 20. listopadu 2014

Vítám vás na mém novém blogu,který se jak název napovídá, bude zaobírat japonskou kulturou, tedy především fenoménem jménem cosplay. 

Jsem teprve v začátcích a se vším se zatím seznamuji technikou "pokus x omyl", a o všech těchto pokusech ( i omylech)se budu snažit psát na tento blog. Mimo jiné zde v budoucnu budete moci najít články a recenze o mých oblíbených sériích anime, cosplayerech, které obdivuji a mých poznatcích ze života :) 

Tak tedy něco o mě, Jmenuji se White, Apple White B) Je mi 14 a o cosplay jsem se začala zajímat asi před rokem, ale něco zkusit jsem se odhodlala teprve před měsícem. Miluji anime, mangu a obecně celou Japonskou/Korejskou kulturu, bohužel mé okolí mé zájmy nesdílí :(


Tohle jsem tedy já :) 


Jakékoli otázky budete (ať už těď, nebo v budoucnu) piště do komentářů, popřípadě pošlete nějaký pěkný Snap na můj Snapchat (classytissy), nebojte se na cokoli zeptat, nekoušu :) Teda myslím...



4 komentáře:

  1. Japonskou kulturu mám taky moc ráda, sice nejsem až tak zapalená do těchto věcí, ale nějaké ty anime si vždycky ráda pustím, třeba klasiku Naruta :d a toho si ráda zapařím i na PSku :D
    Jinak přeju hodně štěstí s blogem, a ať máš uspěch:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zprvu tak zapálená nebyla, vlastně jsem to sledovala, protože to hrálo ráno v televizi :D Pak jsem ale jako slepý k houslím přišla k anime "Freezing" (vřele doporučuji!) a od té doby na tom jedu jak na kole :D
      Tvůj komentář mě moc potěšil!
      Mimochodem, máš úžasný blog!

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :)